© Ulrica Sundqvist (fotograf Johan Gunséus, Umeå, www.gunseus.com)

söndag 29 januari 2012

En konstnärssjäls uppvaknande

Jag har en underbar vän som är "konstnärssjäl" och i hans fall har gåvan kommit till honom i form av att kunna måla vackert, fotografera otroligt vackra bilder och skriva texter till sina foton så man själv hamnar med honom i själva fotoögonblicket. Dessutom fick jag lära mig igår att han har en helt outstanding sångröst men som många av oss andra, är han själv inte medveten om den talang han innehar och tror inte på sig själv och sin förmåga. Motivatör, som jag är, kan jag inte låta bli att pusha på honom lite framåt.

Så behöver ditt band en sångare, är du behov av en trubadur, kanske behöver hjälp att få en vacker bild uppmålad på din vägg eller en fotograf till ditt bröllop eller något annat viktigt event i ditt liv som du vill föreviga etc etc etc. Ta kontakt med mig eller Niclas! 

Lägger ut fotografier och bilder på väggmålningar som han gjort samt länken till hans mediablogg där du kan lyssna på hans sång! http://norrlandsnallensmediablogg.wordpress.com/2012/01/28/att-vaga/
Så behöver du denna talang i någon form, tveka inte att höra av dig. Gör ett besök på hans bloggar och ta del av allt de vackra som presenteras där :)
Ljus och kärlek till dig! /Ulrica


OBS! Samtliga bilder ägs av Niclas Berglund, http://norrlandsnallen.wordpress.com All kopering och användande av dessa bilder är förbjudet tills tillstånd erhållits av bildägaren.





2 kommentarer:

  1. OM Du visst hur ditt engagemang värmer... <3

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, om du visste hur mycket det ger mig att få hjälpa dig att tänka om och öppna upp för överflödet och kärleken, som finns i sån mängd och bara väntar på dig. Vi behöver alla pushas ibland för att plocka fram våra sanna jag. Andra gör det för mig och jag delar med mig vidare till dig. Nästa gång gör du det för någon annan som behöver det. Pay it forward. Kram

    SvaraRadera