© Ulrica Sundqvist (fotograf Johan Gunséus, Umeå, www.gunseus.com)

onsdag 18 januari 2012

Vaccination av barn

Kritiken mot vaccination har de senaste åren efter svininfluensans vaccinationssviter ökat och fler och fler väljer att avstå att vaccinera sina barn. För er som vill ha mer information lägger jag ut denna länk, så kan ni gå in och läsa mer om kritiska röster till vaccinering av barn samt forskning som har gjorts angående biverkningar. Jag själv kommer nog att avstå vaccinering av min son i framtiden, då jag anser att biverkningarna som det medför är nog farligare än vad riskerna är att avstå vaccin. Så är mitt beslut i dagsläget och avvaktar framtidens forskning att visa mig om det var ett klokt beslut eller inte :), vilket jag tror det är, då mitt hjärta känns fridfullt :)

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fvaccin.me%2F2011%2F12%2F29%2Fdr-viera-scheibner-en-av-varldens-mest-insatta-personer-inom-vaccinationsskador%2F&h=rAQFfCdxu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar