© Ulrica Sundqvist (fotograf Johan Gunséus, Umeå, www.gunseus.com)

onsdag 11 april 2012

Bönens kraft och resan framåt!

Haft en period av stillestånd, trots ett intensivt healing och bönearbete. Idag har jag varit fruktansvärt frusterad över att jag inte kan komma i kontakt med vem jag är och vilket syfte jag har här på jorden. Tog hunden och sonen på en promenad i skogen och då infann sig plötsligt vad som behövdes göra. Jag har fokuserat så mycket på att läka mina känslor och hjärta men jag har inte landat i, eller så har jag inte varit redo, att öppna på de avspärrningar jag skapat runt mitt hjärta och känslor som ett försvar mot allt jobbigt man upplevt. Som jag skrivit  tidigare så är jag medveten om alla dessa olika saker jag måste jobba på och släppa. Men inte för dagen man är redo så landar det i ens hela existens och man förstår det med alla sina sinnen. Förmodligen är mina känslor och hjärta så läkta nu att det är dags att släppa på fördämningarna nu och återuppta kontakten och låta flödet komma igång. Blir väl en ordentlig vårflod  :)))), så det är väl bäst att hålla i sig och förbereda sig på de efterdyningar som kan komma av detta. Men det känns så skönt!!!

Under min promenad bad jag ärkeängel Rafael att skicka healing och frigöra mig från alla de blockeringar och låga energier som hindrat mig att få kontakt med mitt hjärta och känslor. Har de senaste två timmarna gått omkring i en vakuum-bubbla som jag alltid hamnar i när jag erhåller kraftfull healing. Huvudet blir som sirap och man liksom går omkring och vet egentligen inte vad man gör eller vad som sker. Ett litet fylleslag kan man kalla det :)))) Men av mycket positivare karaktär och utan baksmälla.

Ser framemot allt som nu kommer framöver, för det känns som jag fått ett stort genombrott. Det är en härlig resa som jag är inne i nu, för samtidigt som mitt fysiska liv är på ruinens botten och i totalt kaos, så blir jag mer och mer harmonisk och balanserad samt lugnare och lugnare. Två motpoler som i realiteten inte hör samman men det händer och det blir en fantastisk kontrast att uppleva. Det skänker en stor trygghet och tillit till livet och allt som händer. Det bästa med allt är ändå att jag verkligen har fått uppleva kontakten med allt det osynliga som finns runt omkring mig och som bara väntar på att jag ska be dem om hjälp. Tänk om alla människor kunde inse och ta till sig detta, vilken hjälp de kan få i alla livssituationer. Men det är en resa som de får göra själva när de är redo. Jag är bara så innerligt tacksam att jag får göra detta nu och att jag hittat vägen hem igen som ger mig sån kärlek, glädje, trygghet och harmoni.

Till er alla som vet att det finns mer runt omkring oss än vad det fysiska ögat kan se, glöm inte att be om hjälp! Be och be och be tills det händer något. Skicka healing på det som du vill ska ske. Men glöm inte att det i första hand handlar om ditt eget växande, inte att uppfylla egoistiska, materialistiska behov, allt det löser sig av sig själv när du blivit hel som människa. Det handlar om att bli medveten och skapa förändringar som fyller dig med kärlek, glädje och medkänsla för allt du lever tillsammans med på jorden och ovan jord. Men de finns där och har så mycket kärlek och healing att hjälpa dig med. Be, öppna upp och ta emot och glöm inte att uttrycka tack och tacksamhet för hjälpen och allt fantastiskt du i övrigt har i ditt liv. 

Jag tackar hela universums änglar, ärkeänglar, gudinnor, mästare, Jesus Kristus, Maria Magdalena, Jungfru Maria, Gud fader själv den stora kärleken och universums ande som jag lever och andas igenom. Jag tackar min älskade Moder Jord som ger mig trygghet, värme, mat, skönhet och ett rikt liv fyllt av överflöd och alla fina älvor i älvriket som ser min längtan att återförenas med naturens visdom igen och hjälper mig med detta. Tack för att ni hört alla mina böner under hela mitt liv och steg för steg hjälpt mig att växa och utvecklas till den fantastiska människa jag är idag, fylld av stor frid. Tack för att ni vägleder mig, tröstar mig och bär mig när jag inte orkar. Tack för att jag får göra denna resa med ER. Jag älskar er och värdesätter ER otroligt mycket, för att ni finns för mig och i mitt liv.



Ljus och kärlek!   /Ulrica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar