© Ulrica Sundqvist (fotograf Johan Gunséus, Umeå, www.gunseus.com)

tisdag 15 maj 2012

Silva Ultramind ESP


Har varit på kurs i tre dagar i Junsele och fått haft egentid som jag inte haft de senaste 4½ åren. Att börja inse igen att jag faktiskt är en egen person, att hitta Ulrica igen.
Kursen var också helt underbar. ESP-förmågan har alltid varit väldigt stark hos mig men med kursen fick jag också hjälp att se vad viktig djupavslappningen och den egna tiden är för att ESP ska fungera. Trots att jag jobbat så mycket med min personliga och andliga utveckling gav denna kurs mig så enormt mycket och hjälpte mig att hitta kontakten med mig själv igen. Dessutom var det så roligt att se hur människor som aldrig varit i kontakt med sin ESP-förmåga bara på några timmar kunde sitta och berätta saker om en annan människa som den aldrig träffat förr i sitt liv, hur den bodde och beskriva människor som de hade i sitt liv. Tror att det blev en stark upplevelse för de flesta. En fantastisk lärare hade vi också, Bibbi Annander, som med sitt lugn, ödmjukhet  och kärleksfulla sätt fick oss alla känna och verkligen tro på våra förmågor och kunna förändra våra liv till det bättre. Dessutom hade hon en otroligt behaglig röst som vägledde oss ner i alla övningar. Tack Bibbi!

Jag rekommenderar verkligen denna kurs för alla människor, oavsett hur mycket eller lite som man jobbat med sig själv och sin utveckling. Priset är helt överkomligt och det bästa är att man kan gå om kursen när som helst och var som helst i hela världen för endast 500 kr. Ett perfekt upp lägg. De flesta kurser man går är man så taggad och håller igång direkt efter men som mycket annat så avtar engagemanget med tiden, då man inte har någon support och ny inspiration som kommer till en. Detta ger en möjligheten att med jämna mellanrum till ett mycket billigt pris kunna gå om kursen och hålla energi och motivationen igång att arbeta med sig själv och sitt liv. Suveränt bra!

Mer information om Silva Ultramind ESP och lärare, hittar du på www.silvaultramind.se

För er som bor i Västernorrland, Jämtland och Västerbotten rekommenderar jag verkligen Bibbi. Hon kan säker komma och ha kurs på er ort om ni är flera som vill gå. Bibbi kommer att köra en kurs i Ramsele i oktober 2012 och ev planeras det i en kurs i Örnsköldsvik i september 2012. Intresserad att vara med, kontakta Bibbi via Silva Ultraminds hemsida alt telefon; 070-6689389

Tack till min helt fantastiska lilla syster Emma som gjorde det möjligt för mig att kunna gå kursen och dessutom tog hand om sonen hela helgen!

Kursen var förlagd till Junsele Bed and Breakfast. Detta ställe vill jag också verkligen rekommendera, så himla vackert med en inredning och atmosfär som gjorde det så hemtrevligt och avslappnande. Mycket bättre standard än många hotell jag tidigare bott på. Det mesta var inrett med gamla saker som ägaren Jennifer hittat på Loppis och Myrorna. Det gav mig sån inspiration och jag verkligen längtar tills jag hittar och kan köpa min egen fastighet och kunna inreda det utifrån samma tanke. Bilder och information om stället hittar du på  www.junselebedandbreakfast.se

Ljus och kärlek! /Från en nyinspirerad och harmonisk Ulrica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar