© Ulrica Sundqvist (fotograf Johan Gunséus, Umeå, www.gunseus.com)

söndag 30 oktober 2011

Hjälp oss rädda den här planeten

I morse när jag klev upp kände jag att jag skulle skicka healing till Moder Jord. Under sessionen, så fick jag tillmig så starkt att jag skulle börja samla ihop krafterna att göra gemensamma insatser. Har bjudit in min FB-vänner till en gemensam meditation och healing i kväll för Modern. Även gjort en grupp på FB där vi kan dela erfarenheter och idéer kring hur vi ska göra detta arbete. Känns så bra att äntligen kommit igång. Tackar ärkeängel Jophiel och Mikael som hört mina böner och kommit med upplysning och vägledning till mig om hur jag skall tjäna.
Precis när jag avslutat min healing, så skar det till i bröstryggen. En fruktansvärd smärta som jag aldrig tidigare upplevt. Kunde inte lyfta händerna och röra huvudet i sidled, smärtan var så intensiv att jag trodde jag skulle kräkas, total spärrad. Sen slog det mig att jag tagit in Moder jord i min kropp och jag fick uppleva hennes mående. Enorma spänningar, som fiolsträngar, svårigheter att andas, så begränsad, hugg i hennes kropp. Hon känns som en tidsinställd bomb, så jag hoppas verkligen att alla mer och mer börjar ta sitt ansvar, så hon får börja att läka och slappna av innan hon exploderar. Hon pyr och pyser nu, varnar. Dax att vakna, nu är tiden inne. Låt ljuset, kärleken, visheten och kraften att handla nu spridas.  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar